استانداربرمشارکت بانک های عامل استان در حل مشکل واحدهای تولیدی تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در جلسه شورای بانک های استان گفت : باید با مشارکت،هم فکری مدیران دستگاه های مربوطه وروسای بانک های عامل با مرکز جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان به منظورحل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و تکمیل واحدهای نیمه تمام با پیشرفت بالای فیزیکی تلاش مضاعفی صورت گیرد.

همتی خطاب به مدیران بانک های عامل استان تاکید کرد: با توجه به صنعتی بودن استان باید میزان تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی و صنعتی هم طراز با استان های بزرگ صنعتی کشور باشد.

استاندارهمچنین تاکید کرد برای تکمیل پروژه های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی که دارای اهمیت هستند همانند پروژه های مهم  تسهیلات لازم اختصاص یابد.

همتی  ادامه داد : هر واحد تولیدی که در حال حاضر به تولید و اشتغالزایی و یا حفظ اشتغال موجود می پردازدر دریافت تسهیلات در اولویت قراردارد.

وی اجرای طرح های دانش بنیان را نیز مهم ارزیابی کرد و افزود:طرح های دانش بنیان در استان حمایت می شوند بویژه طرح هایی که با محوریت روستاها معرفی شوند .

استاندار گفت :  هر کدام از مجریانی که سرعت بیشتری در اجرای طرح های خود داشته باشند در تخصیص تسهیلات در اولویت قرار می گیرند.

در این جلسه مدیران  بانک های عامل استان به ارایه گزارشی از عملکرد خود در استان در زمینه میزان پرداخت تسهیلات به واحدهای دارای مشکل، و تکمیل واحدهای نیمه تمام دارای اهمیت در استان پرداختند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.