واژگونی دو دستگاه خودرو در دو محور جداگانه شهرستان بوکان ، منجر به مرگ یک نفر و مصدوم شدن 3 نفر دیگر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت : در دو حادثه جداگانه در محورهای مواصلاتی شهرستان بوکان ، یک خودرو سواری و یک دستگاه تریلی با منحرف شدن از جاده واژگون شدند.

ظاهر فیضه افزود : در اولین حادثه که در کیلومتر 30 محور بوکان به میاندوآب اتفاق افتاد خودرو سواری روا از جاده منحرف و واژگون شد که در این حادثه ، سرنشین زن خودرو در دم جان سپرد.

2 نفر از سرنشینان این سواری نیز که دچار جراحت شدند با کمک نیروهای 115 به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل شدند.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه تریلی در محور بوکان - مهاباد خبر داد و گفت : در این حادثه هم که در کیلومتر 35 جاده بوکان - مهاباد اتفاق افتاد ، یک دستگاه ماشین حامل تیر آهن به دلیل نقص فنی در ترمز با برخورد به یک دستگاه پراید از جاده منحرف و واژگون شد.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان اضافه کرد : در این حادثه ، راننده تریلی مصدوم و به کمک نیروهای امدادی به بیمارستان بوکان منتقل شد.

خودرو پراید هم دچار خسارت شد اما سرنشین پراید آسیب ندید.

گفتنی است ؛ جاده برهان در محور بوکان - مهاباد به طول 65 کیلومتر یک جاده فرعی است که به علت کم عرض بودن و داشتن نقاط حادثه خیز ، تصادفات فراوانی در این محور به وقوع می پیوندد.
در این هفته بیش از 6 تصادف در محورهای مواصلاتی شهرستان بوکان رخ داده است.

از آغاز امسال تاکنون نیز بیش از 60 نفر در شهرستان بوکان و در محورهای جاده ای این شهرستان جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: واژگونی ، خودرو ، مرگ ، محور ، بوکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.