طرح امید پینگ پنگ در آسیای میانه،

قهرمانی ایران در آلماتی

طرح امید ( Hopes ) آسیای میانه از یکشنبه به مدت شش روز در آلمانی قزاقستان برگزار شد با قهرمانی ورزشکاران کشورمان به پایان رسید .

نمایندگان ایران با اقتدار در آلماتی قهرمان شدند/ راه یابی به مرحله نهایی هوپس آسیابه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، نمایندگان کشورهای آسیای میانه از روز یکشنبه 23 آبان ماه به مدت شش روز گرد هم آمدند تا در طرح امید ( Hopes ) به تمرین و مسابقه بپردازند . محمدامین صمدی و الینا رحیمی نمایندگان کشورمان در این طرح حضور داشتند که فرشید کوکبی و زهرا نیاقی ها بعنوان مربی هدایت ورزشکاران کشورمان را بر عهده دارند . طبق برنامه اعلام شده 4 روز نخست بازیکنان به تمرین پرداختند و دو روز پایانی مسابقه ای بین نفرات شرکت کننده برگزار شد تا نفرات برتر به مرحله نهایی راه پیدا کنند.


در پایان مسابقات انجام شده بین نفرات شرکت کننده نمایندگان کشورمان موفق شدند با شکست رقبای خود به عنوان قهرمانی دست یابند . در بخش دختران الینا رحیمی و در بخش پسران محمدامین صمدی با اقتدار موفق به ایستادن بر روی سکوی قهرمانی شدند تا به مرحله نهایی  طرح امید (Hopes ) آسیا راه پیدا کنند.
 
طبق اعلام کنفدراسیون آسیا، ورزشکاران متولد سالهای 2005 و 2006 می توانند در این طرح شرکت کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار