خیرین مهاباد حدود 102 میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ خیرین مهاباد حدود 102 میلیون ریال در اقدامی خیرخواهانه به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کردند.

گفتنی است محمد خطیبی مبلغ 40 میلیون ریال، عشرت فرزاد 20 میلیون ریال،محمود قاسم زاده 20 میلیون ریال جهت خرید یخچال،خانم بقالی 10 میلیون ریال بابت تلویزیون، محمود فتحی 4 میلیون ریال جهت آیفون تصویری ،زلیخا سینا 8 میلیون ریال بابت خرید پتو به بخش CCU بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: خیرین بازوان توانمند مدیران سلامت در شهرستان و استان هستند و در شهرستان مهاباد تاکنون حمایت های مالی زیادی از طرف خیرین برای بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد انجام شده است.

وی افزود: در سال گذشته یکی از خیرین یک دستگاه دیالیز به ارزش بیش از 600 میلیون ریال برای بخش دیالیز بیمارستان خریداری نمود و در سال جدید نیز حدود 300 میلون ریال توسط خیرین به بخش NICU بیمارستان هدیه گردید.

دکتر مرزنگ گفت: با خدمت به نیازهای درمانی مردم در سلامت جامعه و دیگران کوشا بوده و سلامتی خود و خانواده خویش را بیمه نماییم. امید می رود تا این اقدام خداپسندانه حرکتی در جهت برداشته شدن گام های بیشتر برای کمک به درمان و مداوای بیماران نیازمند باشد.

شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان مهابادی که در عرصه ی سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده نهایت تقدیر و تشکر خود را به عمل آورده و توفيق و سعادت روزافزون خیرین سلامت را از درگاه خداوند تبارك و تعالی مسئلت مي کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.