اهواز؛

خدمت رسانی 29موکب مردمی در اندیمشک

موکب های مردم بخش‌های مختلف اندیمشک، پذیرای بیش از 30 هزار زائر اربعین حسینی در هر روز هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،دبیر ستاد اربعین شهرستان اندیمشک گفت: امسال و با هدف استقبال و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در اندیمشک بیش از ۲۹ موکب در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی سپهوند اظهار داشت: امسال بیش از 29 موکب مردمی در بخش‌های مختلف شهری اندیمشک و در مسیر تردد زائرین اربعین راه اندازی و خدمات مورد نیاز عاشقان راه حسین (ع) را تأمین  کرده‌اند.

دبیر ستاد اربعین شهرستان اندیمشک عنوان کرد: استقبال و حضور مردم اندیمشک در پذیرایی از زائرین اربعین سرتاسر کشور امسال ویژه و منحصر به فرد بوده و این شهرستان و مردم ولایت مدار اندیمشک با تمام توان میزبان عاشقان اهل بیت (ع) هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سپهوند بیان کرد:  بیش از این 25 موکب مردمی در بخش‌های مختلف شهری اندیمشک برای استقبال از زائرین اربعین راه اندازی شده بود ولی با توجه به حضور چشم گیر زائرین و تقویت فرهنگ حسینی در شهرستان 4 موکب جدید در بخش‌های مختلف شهری اندیمشک راه اندازی شده است.

وی افزود: این میزان موکب مردمی در شهرستان اندیمشک،  یک محور مهم و بی نظیر در تأمین نیازهای زائرین اربعین بوده و توانسته موجب تسهیل سفر معنوی عاشقان اهل بیت (ع) و گسترش رضایت مندی محبان سالار شهیدان شود.

دبیر ستاد اربعین شهرستان اندیمشک اظهار کرد: در این موکب‌ها،  مردم بخش‌های مختلف شهرستان اندیمشک، پذیرای بیش از سی هزار زائر اربعین حسینی در هر روز هستند .

وی گفت: با توجه به بازگشت گسترده زائرین اربعین از ابتدای هفته آینده موکب های مردم اندیمشک تا پایان سفر معنوی اربعین نیز دایر و پذیرای عاشقان اهل بیت (ع)  در بازگشت به کشور نیز خواهد بود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.