«باور کنید این هم شوخی بود» عنوان فیلم مستندی است که به روایت زندگی علی باباچاهی می‌پردازد.

علی باباچاهی، شاعر در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از تولید فیلم مستندی با عنوان «باور کنید این هم شوخی بود» خبر داد و اظهار داشت: این فیلم مستند روایتگر زندگی من است و همزمان با انتشار کتابی که شعرهای آمده در این مستند در آن جای گرفته به مخاطبانش ارائه می‌شود.

وی افزود: محسن موسوی میرکلایی و مهدی خنافره مسئولیت کارگردانی فیلم مستند «باور کنید این هم شوخی بود» را برعهده گرفته‌اند.

این شاعر گفت: انتشارات سرزمین اهورایی این فیلم مستند را منتشر خواهد کرد.

باباچاهی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این امر که کتاب «این کتاب هم آدم است عاشق می‌شود» در آینده نزدیک منتشر می‌شود، تصریح کرد: مجموعه شعر «آئورا»، «دیگران» و «من» نیز در آینده در دسترس مخاطبانش قرار می‌گیرد. این کتاب اشاره‌ای به کتاب «آئورا» ی فوئنتس دارد و «دیگران» شعرهایی هستند که در این کتاب آمده‌اند.

وی ادامه داد: انتشارات «پاتیزه» مسئولیت انتشار کتاب «آئورا»، «دیگران» و «من» را برعهده گرفته است.

این شاعر اظهار داشت: همچنین کتاب‌های «بیرون پریدن از صف» و «شروه سرایی در جنوب ایران» نیز در آینده نزدیک تجدید چاپ می‌شوند.

باباچاهی افزود: «بیرون پریدن از صف» عنوان کتابی است که مصاحبه‌ها و مقالات من در سال‌های پس از شکوفایی انقلاب اسلامی را در برگرفته است. تحقیقاتم در حوزه موسیقی محلی و شعر معاصر جنوب نیز در کتاب «شروه‌سرایی در جنوب ایران» گردهم آمده اند.

این شاعر ادامه داد: کتابی دارم که هنوز نامی برای آن در نظر نگرفته‌ام. این کتاب دربرگیرنده مجموعه مقالاتی است که انتشارات نگاه آنها را چاپ و منتشر می‌کند و به نوعی خواهر کتاب دیگر من است که پیش از این با عنوان «دری به اتاق مناقشه» در دسترس مخاطبانم قرار گرفته است.

یادآور می‌شود باباچاهی تا‌به امروز کتاب‌هایی با عناوین «آدم‌ها در غروب اسم ندارند» و «قشنگی دنیا به همین است» را روانه بازار کتاب کرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار