حمزه نتاج گفت: با وجود اینکه ۱۵ ماه از قایقرانی دور بوده ام اما امروز تایم خوبی را به ثبت رساندم و تنها چیزی می خواهم حمایت مسئولان است.

حمایت مسئولان، موجب انگیزه بیشتر می شودمحمد حمزه نتاج در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: از استان مازندران شهرستان بابلسر در این رقابتها شرکت کردم و ۵ سال است که سابقه حضور در تیم ملی را دارم. با توجه به اینکه ۱۵ ماه از قایقرانی دور بودم اما به لطف خدا و انگیزه و تشویق های مربی ام موفق به کسب مقام اول در رشته رویینگ تک نفره سبک وزن مردان شدم و در مجموع تایم خوبی را در رقابتها به ثبت رساندم.

وی افزود: انتخابی تیم ملی پس از این رقابتها انجام می شود و معتقدم تمام قایقران با انگیزه خوبی در رقابت های امروز شرکت کرده بودند .

حمره نتاج در خصوص آلودگی هوا تاکید کرد:بیشتر مواقع در فصل سرما به این وضعیت جوی بر می خوریم و برگزاری مسابقات قهرمان کشوری رویینگ مردان دو سال است که در همین زمان برگزار می شود با توجه به اینکه زمان زیادی برای انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جاکارتا اندونزی باقی نمانده است و برای این مسابقات برنامه ریزی شده بود ،نمی توانستند زمان رقابتها را تغییر دهند.

قهرمان رویینگ تک نفره سبک وزن مردان در ادامه بیان کرد:رشته رویینگ نوپا است و تنها چیزی که از مسئولان بالادست استدعا دارم  انجام دهند، این است از قایقرانان حمایت کنند زیرا فقط با حمایت آنها است که در مسابقات نتیجه خواهیم گرفت این انگیزه در بین ورزشکاران وجود دارد اما اگر مسئولان از دادن این انگیزه دریغ کنند ورزشکار هم تا حدودی توانایی دارند و پس از آن ممکن می آورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار