در اين گزارش با آخرین وضعیت فیلم های در حال ساخت آشنا شوید.

چه خبر از تولیدات سینما ایران؟به گزارش خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این مظلب با آخرین وضعیت ساخت فیلم های در حال اکران آشنا خواهید شد.

فیلم جدید ژرژ هاشم زاده
ژرژ هاشم زاده گفت: قصد ساخت فیلمی با عنوان «چند روز» را دارم که اگر همه کارها طبق برنامه پیش برود پایان امسال یا اوایل سال آینده جلوی دوربین می‌برم.  
 
وی افزود: تمام لوکیشن‌های این اثر در تهران می‌گذرد و تم آن احتماعی دارد و در خصوص بزهکاری نوجوانان است.
 
هاشم زاده ادامه داد: اصلی ترین بازیگر این فیلم نوجوانی 17 ساله است و از 5 بازیگر اصلی که در حقیقت مرد هستند بهره می‌برد و زن‌ها نقش فرعی تری در قصه دارند..  
 
وی اضافه کرد: چون قصه فیلم درباره بزهکاری نوجوانان است خانم‌ها نقش کم رنگ تر اما تعیین کننده‌ای دارند.
 
ساعت 5 عصر مجوز ساخت گرفت
فيلم سينمايى «ساعت 5 عصر» پروانه ساخت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامى دريافت کرده و گروه توليد از روز شنبه پيش توليد اين فيلم را آغاز خواهند كرد.

لازم به ذكر است كه هماهنگى‌هاى مقدماتى در زمينه پيش توليد از مدتى قبل آغاز گرديده و مديرى سعى مى‌كند اين فيلم را به جشنواره فجر برساند.

تدوین نرگس مست به پایان رسید

تدوین این فیلم تمام شده و بخشی از صداگذاری آن باقی مانده است.  
 
گفتنی است؛ «نرگس مست» اولین تجربه بلند سینمایی سید جلال الدین دری است که تهیه‌کنندگی آن را عبدالله اسفندیاری بر عهده دارد.
 
بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند، عبارتند از:
 
سعید پورصمیمی، سیامک صفری، رضا فیاضی، هومن برق نورد، متین ستوده، بهنام قربانی، امیرحسین مدرس، مهدی پاکدل و میترا حجار
 
خلاصه داستان فیلم: این فیلم داستان یک سازنده قدیمی تار است که در خانه‌اش با گروه جوانی که تمرین موسیقی می‌کنند، مراوده دارد. او در فضای ذهنی خودش اساتید موسیقی ایران را گاه به جای آن ها تصور می کند و ما ترانه های ماندگار فارسی را از آن اساتید می شنویم
 
موسیقی کمدی انسانی ساخته می شود
هم اکنون بهزاد عبدی در حال ساخت موسیقی این اثر است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا حدود دو ماه آینده فیلم آماده نمایش شود.  
 
وی با اشاره به روند پیشرفت این فیلم عنوان کرد: خوشبختانه پس از چهار سال تصمیم به ساخت فیلمی  گرفتم که فضا و قصه آن را دوست داشتم و تا به امروز همه کارها طبق برنامه پیش رفته است؛ هرچند مطلوب من  کیفیت بالای فیلم است و در این راستا به زمان فکر نمی‌کنم و عجله‌ای ندارم.
 
کریمی تصریح کرد: همواره فیلمی را می‌سازم که داستان و پرداخت به آن را دوست داشته باشم. این نیست که فقط بگویم، باید فیلمی ساخته شود. 

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «کمدی انسانی» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد هادی کریمی است که بازیگرانی چون علیرضا شجاع نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی‌فر، مهوش افشارپناه و بهاره کیان افشار با حضور نیکی کریمی در آن نقش آفرینی می کنند.  
 
این فیلم یک کمدی موقعیت از زندگی تراژیک فردی است که می‌بایست علی رغم خواست درونی‌اش، همرنگ با مردم پیرامونش زندگی کند. 

شایان ذکر است؛ «کمدی انسانی» پنجمین کارگردانی کریمی و بیستمین فیلمنامه اوست که در سینمای حرفه‌ای ایران ساخته می‌شود.
 
مهدی پاکدل و هومن برقنورد در بن بست وثوق

به تازگى مهدی پاکدل و هومن برق نورد با سازندگان «بن بست وثوق» به توافق رسیده اند. این در حالی است که پیش از این  جمشيد مشايخى بازيگر پيشكسوت سينما براى ايفاى يكى از نقش هاى اصلی فیلم قرارداد بسته بود.  
 
در اولين تجربه بلند سينمايى حميد كاويانى، بازيگران مطرح ديگرى نیز حضور دارند كه اسامى آنها طى روزهاى آينده اعلام خواهد شد.  
 
فيلمبردارى "بن بست وثوق" به تهيه كنندگى امين تارخ بزودى با نهايى شدن لوكيشن ها آغاز و براى نمايش در سى و پنجمين جشنواره فيلم فجر آماده خواهد شد.  
 
گفتنی است، ملک جهان خزاعی طراح صحنه و لباس بين المللى و پیشکسوت سینما، پس از 8 سال دورى از توليدات داخلى سينماى ايران در این فیلم ايرانى، به عنوان طراح هنرى حضور دارد. 
 
لابی آماده نمایش شد
فیلم لابی اثر محمد پرویزی آماده نمایش شد، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «لابی» روایت آدم‌هایی است که آمده‌اند چند صباحی بمانند و بروند، گاهی از کنار هم بی‌تفاوت می‌گذرند، و گاهی می‌مانند ... هر مسافر قصه‌ای دارد.
 
شهاب حسینی، ساره بیات، سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، علیرضا آقاخانی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، مهرداد صدیقیان، آزاده صمدی، آرمان درویش، سام نوری، هستی مهدوی فرد، مهسا همتی، مارن میلر، سارا منجزی پور و الهام جعفرنژاد بازیگران تازه‌ترین اثر محمد پرویزی هستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار