بابل قهرمان مسابقات کشتی ساحلی بزرگسالان مازندران در محمودآباد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،در پایان دو روز مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی بزرگسالان استان مازندران تیم بابل موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

روز دوم رقابتهای کشتی ساحلی قهرمانی بزرگسالان استان مازندران جام یادواره شهدای ورزشکار محمودآباد در ساحل دارائی و در میان استقبال گسترده شهروندان و ورزش دوستان برگزار شد.

در این مسابقات 75 کشتی گیر از 22 شهر و بخش استان مازندران در رده سنی بزرگسالان در چهار وزن(70-60، 80-70، 90-80 و90+ ) در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سه زمین با هم به رقابت پرداختند.

در بخش تیمی این رقابتها تیم های بابل ، قائم شهر و نور به ترتیب با کسب 31، 25 و 25 امیتاز به ترتیب عناوین اول ، دوم و سوم مجموع تیمی را بدست آوردند.

در بخش انفرادی نیز در وزن های 70-60 کیلوگرم: نیما اشقاقی (جویبار) وحید دیوسالار(نور)، مهران خانلری(جویبار) وعلی علیزاده (آمل)

80-70 کیلوگرم:سید جعفر قاسمی(سیمرغ)،حسین الیاسی(قائم شهر)،حسین خدا کرمی(نور) و امان رحمانی زاده(بابل)

80-90کیلو گرم: پژمان فضل الله تبار(بابل)،امید هادی نژاد(قائم شهر)،مجتبی میرزایی(آمل) و مهربان فرهادی(ساری)

90+ کیلو گرم:اکبر صفر پور(فریدونکنار) ، ایمان محسن زاده(بابل) ، میثم ریاحی(نور) ومهرشاد محمدی(نوشهر) مقام قهرمانی را کسب کردند.

رقابتهای کشتی ساحلی قهرمانی مازندران در رده های سنی نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان و با شرکت بیش از 190 کشتی گیر به مدت دو روز در ساحلی منطقه دارائی شهر محمودآباد برگزار شد.
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.