تمدید تحریم های ظالمانه علیه ایران قابل پیش بینی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نجیبی امام جمعه موقت آبادان گفت: آمریکا کشوری حیله گر و مکار است و تمدید تحریم های ظالمانه علیه ایران توسط آنها قابل پیش بینی بود.

حجت الاسلام علی نجیبی در خطبه های دوم این هفته نماز جمعه آبادان افزود: شورای نمایندگان آمریکا طرح تجدید تحریم ها علیه ایران را تصویب کرده است هر چند این مساله از قبل قابل پیش بینی بود.

وی گفت: به گفته رهبر عزیرمان آمریکا قابل اعتماد نیست و یک عده باور نمی کردند اما در مناظره دو کاندیدای ریاست جمهوری این مهم نمایان شد.

خطیب موقت جمعه آبادان افزود: در این مناظره هر دو کاندیدا آبروی همدیگر را بردند و منتخب جدید آمریکا نیز در این مناظره از هزینه های زیاد آمریکا در جنگ های مختلف نیز انتقاد کرد.

حجت الاسلام نجیبی گفت: تمدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران با اجماع نمایندگان هر دو حزب آمریکا، درستی موضع گیری رهبر انقلاب و ملت ایران را به خوبی نشان داده و دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران را به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از مردم اصفهان نیز افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار نیاز کشور را بصیرت سیاسی دانستند لذا باید به این فرمایش رهبری جامه عمل بپوشانیم.

امام جمعه موقت آبادان گفت: بصیرت سیاسی در تمام کارهای اقتصادی لازم و ضروری است تا رونق اقتصادی کشور مشهود شود.

حجت الاسلام نجیبی با اشاره به اربعین حسینی افزود: پیاده روی اربعین حسینی باعث خشم دشمنان و مستکبران عالم شده است و این آیین حد و مرز جغرافیایی ندارد.

وی گفت: باید از مردم مهمان نواز عراق تشکر کرد که در سخت ترین شرایط خانه و زندگی خود را در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.