ایلام،

نقش بسيج و تفكر بسيجي در تحولات فرهنگي

حجت الاسلام لروند امام جمعه ایوان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: تا تفکر بسیجی وجود دارد، کشور ما در تمام موارد اقتصادی، سیاسی، نظامی و اخلاقی در حال پیشرفت خواهد بود، بنابراین باید برای حفظ کشور و حتی مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی و اشرافیگری بسیج را تقویت کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ وی تبیین کرد: کشور از لحاظ ورود ریزگردها و عدم مدیریت صحیح در حالت بدی قرار دارد و در ماه جاری براساس گفته‌های مسؤولان، 412 نفر فقط در تهران براساس آلودگی هوا جان باخته‌اند که خانم ابتکار معاون رئیس جمهور در این شرایط بحرانی در سفر مراکش به سر می‌برد.
 
امام جمعه ایوان گفت: به مسؤولان کشور هشدار می‌دهم باز کردن دفتر اتحادیه اروپا در کشور یعنی باز کردن لانه جاسوسی، بنابراین مردم کشور این خیانت آشکار را نخواهد پذیرفت، بنابراین دولتمردان مواظب باشند رفتارهایشان توسط مردم رصد می‌شود.
 
حجت الاسلام لروند در پایان از پذیرایی مردم استان ایلام و طرف عراقی از زوار اربعین حسینی تقدیر کرد و گفت: جا دارد از تلاش‌های صدا و سیما و بسیج و سپاه و ... که در راستای پذیرایی و استقبال از زوار تقدیر شود.






انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، مهران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.