مدیر کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری از برگزاری 5 همایش پیاده روی در روز اربعین به سمت بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام مرتضی عزیزی افزود: همزمان با روز اربعین، همایش پیاده روی مردم ولایت مدار چهارمحال و بختیاری به سمت بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: همایش پیاده روی با نام «حرم تا حرم» از ساعت 8:30 روز اربعین از حرم مطهر امامزاده سید محمد (ع) مشهور به «سلطان سبزپوش» واقع در غرب شهرکرد تا حرم امامزادگان دو خاتون (س) شهرکرد برگزار می گردد.

عزیزی اضافه کرد: مردم شهرستان لردگان مسیر 6 کیلومتری، شهر لردگان تا امامزاده محمدابن علی (ع) منجرمویی را پیاده طی خواهند کرد.

وی ادامه داد: این حرکت مردمی در شهرستان بروجن در سه مسیر بروجن تا امامزاده میر حیدر شاه (ع) نقنه، بلداجی تا امامزاده حمزه علی (ع) و از شهرهای فرادنبه، سفید دشت و دهنو به سمت امامزاده علی ابن احمد (ع) دهنو برگزار می شود.

عزیزی گفت: در بقاع متبرکه سراسر استان نیز مراسم عزاداری در شب و روز اربعین با نوحه خوانی، سینه زنی، قرائت زیارت اربعین و برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار