فرماندار مهران از مردم و مسئولان خواست مراقب باشند مسابقه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در این ایام به مصادره خدمت رسانی تبدیل نشود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مراد ناصری گفت : خدمات رسانی به زائران در مهران به صورت شبانه روزی ادامه دارد و کسانی که تلاش می کنند تا از این شور و اشتیاق مذهبی مردم استفاده سیاسی کنند سخت در اشتباه هستند.

وی افزود : برخی با نادیده گرفتن زحمات و تلاش منسجم کمیته های دست اندرکار و مسئولان ذیربط،‌ به فضای معنوی و انقلابی و همدلانه ماه های گذشته در حرکتی هماهنگ برای مراسم اربعین برنامه ریزی و ایفای نقش کرده اند،‌ جفا می کنند.

وی تاکید کرد : برخی رسانه های غیر رسمی و شبکه های مجازی ،‌ پس از بسته شدن مرز مهران از سوی طرف عراقی،‌ با اعلام اینکه مردم سرگردان و بدون پناه مانده اند با سیاه نمایی اقدام به زیر سوال بردن خدمات مردم و دولت کردند در حالیکه مردم استان بخصوص شهرستان مهران و همه امکانات دولتی، کشوری و لشکری در حال خدمات رسانی به زائران جا مانده از زیارت هستند.

وی با تاکید دوباره بر اینکه تمامی ظرفیت های ملی و فرا ملی بسیج شده اند تا زیارت امسال اربعین به بهترین نحو صورت گیرد، اظهار کرد : سیاسی کردن موضوع اربعین ظلم به اعتقادات مذهبی مردم و خدمات رسانی شبانه روزی تمام دستگاه های لشکری، کشوری و امنیتی و همچنین وارد کردن خدشه به شور و شوق و تلاش مردمیِ دوستداران اهل بیت (ع) است.







انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، مهران ، تردد ، فرماندار ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.