اردبیل؛

برخورداری 94 درصدی خانوارهای روستایی شهرستان نیر از نعمت گاز طبیعی

فرماندار شهرستان نیر گفت: با اجرای پروژه‌های گازرسانی مختلف تاکنون ۹۴ درصد خانوارهای روستایی شهرستان نیر از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مهدی احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان نیر با اشاره به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: این هفته یادآور دلاورمردی مردان بی‌ادعاست، کسانی‌ که دغدغه انقلاب و اسلام را دارند و در این راه از تمامی داشته‌های خود می‌گذرند.

وی با تاکید بر حمایت از برنامه‌ها و فعالیتهای بسیج در سطح شهرستان نیر گفت: بسیج تضمین‌کننده بقاء و استمرار نظام اسلامی است و باید پشتیبان بسیج و بسیجی باشیم تا از این طریق بتوانیم عمران، آبادانی و پیشرفت هر چه بیشتر نظام را در عرصه‌های مختلف شاهد باشیم.

احمدی تفکر بسیجی را تفکری جهان شمول دانست و تصریح کرد: بسیجی ریشه در صدر اسلام دارد و به گفته مقام معظم رهبری، بسیجی یعنی علی(ع) که تمام وجودش را وقف اسلام کرد و بسیج از مردم با مردم و برای مردم است که باید برنامه‌های هفته بسیج در میان مردم برگزار شود تا اهداف بسیج اعم از خدمت‌رسانی به مردم در جامعه نشان داده شود.

فرماندار شهرستان نیر از اجرای پروژه گازرسانی به 6 روستای شهرستان نیر خبر داد و افزود: 72 روستای شهرستان نیر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و در حال حاضر 94 درصد خانوارهای روستایی از این نعمت طبیعی برخوردار بوده که عملیات گازرسانی به 6 روستای دیگر شهرستان در دست اجرا است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.