مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشمرگفت: بر اثر انفجار گاز دریک منزل مسکونی یک نفر جان باخت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نژاد رحیم با بیان اینکه این حادثه در روستای رزق آباد از توابع بخش مرکزی کاشمر روی داد گفت: بر اثر این انفجار در یک واحد مسکونی به تعداد زیادی از منازل اطراف خسارت وارد شده است.

انفجار گاز در منزل مسکونی منجر به مرگ یک نفر شد

وی با بیان این که در زمان انفجار منزل محل اصلی انفجار افراد خانواده حضور نداشتند خاطر نشان کرد: شدت انفجار به حدی بود که دو دختر بچه در حیاط منزل ضلع شمال این خانه بر اثر ریزش دیوار و یک زن در خانه ضلع شرق در داخل ساختمان مصدوم شده بودند که توسط عوامل اورژانس 115 کاشمر به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) این شهر اعزام شدند.

وی با بیان این که یکی از دختر بچه ها از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و بی بی زهرای 9 ساله که به دلیل مصدومیت از ناحیه سر در حال حاضر زیر تیغ جراحان در اتاق عمل بیمارستان قرار دارد گفت: متأسفانه خانم حدود 40 ساله به دلیل قرار گرفتن زیر آوار و شدت مجروحیت علیرغم تلاش پزشکان جان باخت.

انفجار گاز در منزل مسکونی منجر به مرگ یک نفر شد

نژاد رحیم با اشاره به این که با حضور نیروهای امدادی گاز بلافاصله گاز منطقه تخلیه شده و علمک مورد نظر از سرویس خارج شده است افزود: منزل محل انفجار به طور کامل و دو منزل همجوار به طور 40 درصد تخریب شده است همچنین علاوه بر آسیب رساندن به 7 منزل دیگر، به مدرسه دخترانه دوره اول متوسطه فدک که در نزدیک محل انفجار بود خسارت وارد شد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار