دادستان عمومی و انقلاب کرمان از رفع تصرف 30هزار متر مربع اراضی شهری در مرکز استان کرمان خبر داد.

آزاد سازی 30هزار متر مربع اراضی شهری در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان از رفع تصرف 30هزار متر مربع اراضی شهری در مرکز استان کرمان خبر داد.

 سالاری درتشریح جزئیات این خبر افزود: در ساعت اولیه بامداد امروز و با حکم این دادستانی، طی یک عملیات گسترده ابنیه و کانکس هایی که بر روی اراضی شهری و عمومی ساخته شده بود،تخریب گردید.

وی بیان داشت: این باند زمین خواری در زمین های مذکور مستقر و مجرمین با استقرار چندین تیم کارگری به صورت شبانه و در ایام تعطیل اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی دولتی نموده بودند.

سالاری با بیان اینکه چندین نفر در این زمینها به عنوان محل سکونت مستقر گردیدند،تا مانع از تخریب آلونکها شوند،خاطر نشان کرد: با هدایت این دادستانی و حضور مقتدرانه مامورین انتظامی و تلاشهای قابل تقدیر شهرداری کرمان و عوامل اجرایی از این اراضی رفع تصرف شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خاطر نشان کرد: مبارزه با زمین خواران و حاشیه نشینی به صورت ویژه در دستور کار این دادستانی قرار دارد و عوامل اصلی تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند.

 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار