باشگاه تراکتورسازی هر گونه مذاکره با بازیکن پرسپولیس را رد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،احمد نوراللهی برای گذراندن خدمت سربازی خود باید به یکی از تیم های نظامی برود. گفته می شود این بازیکن قرار است جانشین سینا عشوری در تیم تراکتورسازی شود اما مدیر رسانه ای تراکتورسازی این موضوع را تکذیب کرد. 

سیامک قلیچ خانی درباره این مطلب گفت: احمد نوراللهی بازیکن بزرگی است اما وی با پرسپولیس قرارداد دارد و دور از اخلاق حرفه ای است که با این بازیکن مذاکره کنیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: هر بازیکنی برای گذراندن خدمت سربازی باید به یکی از تیمهای نظامی برود اما تاکنون باشگاه تراکتورسازی صحبتی برای جذب نوراللهی با مسئولان نظام وظیفه نکرده است. 

مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت سینا عشوری تصریح کرد: عشوری به تازگی پای مصدوم خود را عمل جراحی کرده است. براین اساس 6 ماه دور از میادین فوتبال است. همچنین تاکنون با بازیکنی برای جانشینی عشوری صحبت نکردیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیر قلعه نویی هنوز لیست بازیکنان مدنظرش برای نیم فصل دوم در اختیار باشگاه تراکتورسازی قرار نداده است تا اقدامی در این زمینه انجام بدهیم. 

تعطیلی تمرین تراکتورسازی در روز اربعین 

تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی با صلاحدید قلعه نویی تعطیل شد و از روز سه شنبه بازیکنان این تیم تمرینات خود را پیگیری می کنند. 

مصطفی آجرلو مدیر عامل تیم تراکتورسازی هم در پیاده روی اربعین شرکت کرده است. براین اساس وی بعد از حضور در مراسم اربعین به ایران بازمی گردد تا امور باشگاه تراکتورسازی را انجام بدهد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار