مدیریت ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات سازمان جهاد كشاورزی فارس در بین سازمان های جهاد كشاورزی كشور، مقام نخست را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباسی مدیر ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات سازمان جهاد كشاورزی فارس گفت: در ارزیابی های انجام شده توسط تیم ارزیابی اعزامی از دفتر بازرسی، ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات وزارت جهاد كشاورزی، سازمان جهاد كشاورزی فارس در بین همه سازمان های جهاد كشاورزی استان ها مقام اول را كسب کرد.
وی افزود: تیم بازرسی وزارت جهادکشاورزی، متشكل از 29 كارشناس در اردیبهشت ماه سال 94 به مدت ده روز در سازمان جهاد كشاورزی این  استان مستقر و همه فعالیت های اجرایی، ستادی و شهرستانی را بررسی کردند که نتیجه این بررسی ها بیانگر عملكرد مناسب سازمان جهاد كشاورزی استان فارس بوده و منجر به كسب مقام اول در سطح كشور شد.
مدیر ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات سازمان جهاد كشاورزی فارس با بیان این که یكی از اهداف مدیریت بازرسی، ارزیابی عملكرد، پاسخگویی به شكایات و پیشگیری از وقوع هر گونه خطای احتمالی است افزود: همه فعالان بخش كشاورزی اعم از بهره برداران، كاركنان و ادارات تابعه می توانند نقطه نظرات، پیشنهادات، شكایات، گزارشات و اعلامیه های خود را به این مدیریت منعكس کنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار