در ادامه رقابتهای هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس ، امشب شش مسابقه همزمان پیگیری شد که در مهمترین دیدار ها ، منچسترسیتی پیروز شد اما لیورپول تن به تساوی داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس ، امشب از ساعت 18 و 30 دقیقه ، شش مسابقه همزمان پیگیری شد که در مهمترین دیدار ها ، منچسترسیتی پیروز شد اما لیورپول تن به تساوی داد.


دو تیم منچسترسیتی و کریستال پالاس در ورزشگاه سل هارست پارک در چارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که سیتی موفق شد دو بر یک حریف را شکست دهد.

دقیقه 39 توره  که پس از مدت زیادی درگیری غیر مستقیم با گواردیولا بالاخره به بازی گرفته شد، روی حرکت خودش گل زد. روی یک و دو با آگوئرو از درون محوطه گل اول را زد.

دقیقه 66 گل تساوی به ثمر رسید. پس از حمله سیتی و سیو هنسی ویکام با جا گذاشتن زابالتا که به جای کمپانی به بازی آمده بود را جا گذاشت و توپ را به زیر طاق دروازه براوو کوبید.

او در دقیقه 83 باز هم یحیی توره گلزنی کرد و بازیکنی که مغضوب پپ بود ناجی او شد. روی ضربه کرنر دی بروین ، توره گل برتری را زد تا سیتی سه امتیاز را به دست آورد.



در دیگر مسابقه در ورزشگاه سنت ماری؛ ساوتهمپتون میزبان لیورپول بود که با نتیجه بدون گل به پایان رسید. در این دیدار که به نظر مهاجمان لیورپول در آن از همه هفته های گذشته لیگ برتر بی دقت تر بودند، سرانجام با درخشش فورستر دروازه بان ساوتهمتون لیورپول نتوانست گل برتری را به ثمر برساند تا در یک روز تا بازی چلسی تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به سیتی در صدر باقی مانده باشند.


لسترسیتی نیز در خانه واتفورد 2 بر یک شکست خورد. در این بازی در ابتدا کوپوئه در ثانیه 33 توانست گل اول را برای تیم میزبان به ثمربرساند. پریرا در دقیقه 12 توانست اختلاف را به 2 برساند. اما این پایان بازی نبود و ریاض ماحرز در دقیقه 15 از روی نقطه پنالتی توانست بازی را 2 بر یک کند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در سه بازی‌ دیگر امشب از هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس نتایج زیر رقم خورد:

اورتون یک - سوانزی یک
استوک‌سیتی صفر - بورنموث یک
ساندرلند 3 - هال‌‌سیتی صفر

در آخرین بازی امشب لیگ برتر از ساعت 21 به وقت تهران تاتنهام از همشهری‌اش وستهام پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی با 27 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم قرار دارند و چلسی و 25 امتیازی سوم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار