پیاده روی باشکوه اربعین امسال اوج عظمت اسلام را نشان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شرفی امام جمعه شادگان گفت: اربعین امسال با شکوه تر از سال گذشته برگزار شد و این حرکت، اوج عظمت اسلام را نشان داد.

حجت الاسلام سید مجید شرفی ه در مراسم اربعین حسینی که در قدمگاه ابوالفضل العباس (ع) برگزار شد با تشکر از حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان شادگان اظهار کرد: اربعین نماد پیروزی حق علیه باطل است.

وی در مورد این واقعه بزرگ اسلامی افزود: سیدالشهدا در تاریخ ثابت کردند که تنها عامل پیروزی مسلمانان، ولایتمداری و پیروی از حق است.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه جهان اسلام از اربعین حسینی درس گرفته است، افزود: در اکثر نقاط دنیا مراسم اربعین حسینی هر ساله پرشورتر از سال قبل برگزار می‌شود و این‌گونه تجمعات، دشمن شکن است.

وی به پیاده روی امروز بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این مراسم معنوی طی چند سال با شکوه برگزار می شود و این حضور عظمت و اقتدار شیعه را به جهانیان نشان می دهد.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: خوشبختانه اربعین امسال با شکوه تر از سال گذشته برگزار شد و این حرکت اوج عظمت اسلام است.

امام جمعه شادگان در پایان با بیان اینکه نهضت امام حسین(ع) برای زنده نگهداشتن دین و قرآن بود، اضافه کرد: این امام بزرگوار به خاطر حفظ دین و قرآن، خانواده خود را فدای اسلام کرد و اسارت اهل بیت امام حسین(ع) باعث شد که خون شهدای کربلا بی اثر نشود و واقعه کربلا ماندگار باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.