مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: این مرکز روزانه ۲۵ ارتباط زنده با مراکز استانها برقرار و اخبار پیاده روی اربعین را در شبکه های استانی منعکس می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ ابوالفضل معصومی فر افزود: امسال برای اولین بار در کشور ارتباط رسانه ای شبکه های تلویزیونی کشور بر عهده مرکز قزوین گذاشته شده  که تجربه ارزشمدی برای همکاران استان است.

روزانه ۲۵ ارتباط زنده تلویزیونی از اربعین

وی افزود: صدا و سیمای مرکزقزوین با اعزام یک گروه رسانه ای به عراق عهده دار ارتباط های زنده مراکز ۳۳ گانه و شبکه شما در پیاده روی اربعین است که در همین چارچوب روزانه ۲۵ مرکز استان با گروه رسانه ای قزوین ارتباط برقرار کرده و گزارش گروه رسانه ای صدا و سیمای مرکز قزوین را از پیاده روی اربعین برای مخاطبان خود پخش می کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به نیازهای فنی گروه های اعزامی به عراق تصریح کرد: به منظور ارسال تصاویر با کیفیت به استانها؛ این مرکز تجهیزات فنی جدیدی خریداری کرده تا تصاویر ارسالی به استانها با کیفیت «اچ. دی» باشد.

معصومی اضافه کرد:  صداوسیمای مرکز قزوین هم با بهره گیری از ظرفیت حضور گروه اعزامی در عراق تاکنون بیش از ۱۰ ارتباط زنده خبری با این گروه برقرار و در بخش های خبری پخش و همچنین در برنامه های روزانه خود ارتباط های زنده ی متعددی با این گروه در کربلا گرفته و شور و حال پیاده روی اربعین را برای مخاطبان پخش می کند.

معصومی فر گفت: یک گروه مستند ساز هم از مرکز قزوین عازم عراق شده است که این گروه وظیفه تولید یک مستند تلویزیونی را دارد و هم اینک در مسیر نجف به کربلا مشغول ضبط تصاویر آن هستند.

وی با اشاره به برنامه های صداوسیمای مرکز قزوین در اربعین حسینی یادآورشد: صداوسیمای مرکز قزوین علاوه بر پخش ویژه برنامه «با حسین تا بی نهایت»، در شب اربعین عزاداری مردم شهر اسفرورین و در روز اربعین عزاداری مردم شهر الوند را در رسانه منعکس  کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.