رئیس کمیته امداد جنوب شرق تهران گفت: مبلغ 654 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی از سوی نیکوکاران به یکصد و 20 نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد جنوب شرق تهران اهدا شد.

اهدا بیش از 600 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به ایتامفرهود کاردی رئیس کمیته امداد جنوب شرق تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طی شش ماهه نخست امسال، مبلغ 13 میلیارد و 200 میلیون ریال از حدود 28 هزار صندوق صدقه توزیع شده در منازل و غیره در قالب طرح صدقه از سوی نیکوکاران جنوب شرق تهران برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: در شش ماه نخست سال 95 بیش از 500 فقره کمک موردی به منظور رفع نیازهای فوری  نیازمندان از جمله در بخش تحصیل، کمک معیشت، درمان و بدهی‌های مالی انجام گرفت که در این راستا بیش از 260 میلیون ریال به وسیله کمیته امداد جنوب شرق تهران پرداخت شد.

کاردی تصریح کرد: هم اکنون بیش از یک هزار و 300 دانش‌آموز و 200 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد جنوب شرق تهران هستند که مبلغ 654 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی از سوی حامیان به یکصد و 20 نفر از ایتام این مجموعه اهدا شد.

رئیس کمیته امداد جنوب شرق تهران  با بیان اینکه طرح احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تا پایان ماه‌صفر آماده دریافت نذورات نیکوکاران هستند و خیران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب غذای گرم، سبد کالا و کمک‌های نقدی برای اطعام و احسان خانواده‌های نیازمند به مساجد و یا دفاتر کمیته امداد در مناطق 13، 14 و 15 تحویل دهند تا در میان نیازمندان همان محل توزیع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار