سخنگوی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از 60 عنوان کتاب در راستای برگزاری این کنگره در استان به چاپ رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عیسی اجاقی گفت: تاکنون قریب دو هزار یادواره در استان در راستای برگزاری این کنگره برگزار شده است.

وی گفت : با شتاب گرفتن روند برگزاری یادواره‌ها، تعداد یادواره‌های برگزار شده تا زمان برگزاری اجلاسیه اصلی به مرز سه هزار یادواره برسد.
سخنگوی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون بیش از 60 عنوان کتاب در راستای برگزاری کنگره در استان کرمانشاه به چاپ رسیده است، گفت: تلاش خواهد شد تا زمان برگزاری اجلاسیه اصلی تعداد کتاب‌های چاپ شده حداقل به 75 تا 80 عنوان برسد که موضوعات این کتاب‌ها شامل موضوعات دفاع مقدسی و شهدا می‌باشد.
اجاقی در ادامه با بیان اینکه تاکنون بیش از 300 برنامه فرهنگی در استان برگزار شده است، گفت: برپایی مسابقات قرآنی، فرهنگی، ورزشی، برپایی محافل انس با قرآن کریم و... از دیگر برنامه‌های برگزاری کنگره سرداران و امیران استان کرمانشاه خواهد بود.
اجاقی افزود: مشابه چنین کنگره‌ای تاکنون در استان کرمانشاه برگزار نشده و برگزاری 10 سال یک‌بار آن در استان‌ها پیش‌بینی شده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.