موکب مردم اندیمشک در مرز چذابه روزانه از ۲۰ هزار نفر پذیرایی می‌ کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،شهردار اندیمشک گفت: هم زمان با بازگشت زائران اربعین به کشور موکب مردم اندیمشک در مرز چذابه روزانه پذیرای بیش از ۲۰ هزار زائر اربعین است.

محمد رضا پاپی، اظهار داشت: هم زمان با بازگشت زائران اربعین به کشور شهرداری اندیمشک تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از این زائران را پیش بینی و مهیا کرده است.

وی افزود: یکی از این خدمات تأمین نیازهای موکب‌های اسکان و پذیرایی در مسیر تردد زائران اربعین است که توانسته در تأمین نیازهای عاشقان سالار شهیدان مؤثر باشد و خدمات گسترده به محبان اهل بیت(ع) ارائه دهد.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: به همین جهت 3 موکب مردمی در بخش‌های مختلف شهری اندیمشک توسط شهرداری این شهر یک هزار شهید راه اندازی و پذیرای زائران اربعین است.

وی گفت: یکی از این موکب‌ها، موکب شهید مدافع حرم رحیم حبیب منش بوده که در ابتدای کوی لور اندیمشک فعالیت خود را آغاز کرده است و به صورت روزانه پذیرای بیش از 15 هزار زائر اربعین است.

پاپی بیان کرد: موکب شهرداری اندیمشک در مقبره شهدای گمنام این شهرستان نیز روزانه پذیرای بیش از 10 هزار زائر اربعین است و تمام خدمات مورد نیاز برای اسکان و پذیرای از زائرین در این موکب پس از بازگشت به کشور پیش‌بینی و مهیا شده است.

وی افزود: در مرز چذابه نیز و با همکاری بخش‌های مختلف شهری موکب مردم اندیمشک پذیرای زائران اربعین بوده و روزانه بیش از 20 هزار نفر از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

شهردار اندیمشک اظهار کرد: این موکب مردمی با مساحت 2 هزار متر در مرز چذابه فعالیت خود را هم زمان با آغاز پیاده‌روی عظیم اربعین آغاز کرده و تاکنون بیش از 120 هزار نفر از خدمات آن برخوردار شده‌اند.

وی گفت: با توجه به گسترش حضور زائر اربعین تمام نیازها و تجهیزات این موکب مردمی تا پایان بازگشت عزاداران حسینی به کشور فعال بوده و به خدمت‌رسانی به عاشقان اهل بیت(ع) می‌پردازد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.