بانوان بسیجی زابل از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان دیدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،همزمان با آغاز هفته بسیج بانوان بسیجی پایگاه الزهراء روستا عباسیه از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان زابل بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت های این مرکز آشنا شدند .

محمود بامری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران زابل با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: بانوان بسیجی پایگاه الزهراء روستا عباسیه از کارگاه های طراحی دوخت و صنایع دستی بازدید کردند و از نزدیک با نحوه فعالیت و دست ساخته های کارآموزان آشنا شدند .

بامری افزود: تاکید مشترک همه مسئولین نظام تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند، بوده و این مهم تنها کلید ایجاد اشتغال پایدار است لذا در هفته بازدید همگانی با دعوت از ادارات و ارگان های مختلف، دانش آموزان و دانشجویان، فرصت آشنایی آنها با مراکز و آموزشهای کاربردی فنی و حرفه ای را فراهم کرده ایم .

وی تصریح کرد: این آشنایی باعث می شود تا کارکنان دستگاه های اجرایی فرزندان و سایر اعضاء خانواده را ترغیب به فراگیری مهارت آموزی سازند چرا که فقدان زیر ساخت های فرهنگی در خصوص آموزشهای فنی و حرفه ای در کشور نرخ بیکاری میلیونی را رقم زده است .

بامری خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ مهارت آموزی و ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای با کیفیت خواهد توانست قشر جوان و نوجوان ما را توانمند ساخته و زمینه های ایجاد اشتغال پایدار را فراهم سازد .
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار