برخی از مربیان و اعضای فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران برای پیگیری مطالبات خود در محل این باشگاه حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند تن از اعضای فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران در ادامه پیگیری های خود نسبت به مطالبات معوقه ای از این باشگاه دارند صبح امروز در محل باشگاه نفت حاضر شدند تا در نشستی با مسئولان باشگاه نفت، بار دیگر موضوع طلب خود از این تیم را دنبال کنند.

با این حال از آن جایی که هیچ یک از مسئولان شرکت بهنام پیشرو کیش به عنوان مالکان باشگاه نفت در این محل حضور نداشتند، این افراد مجبور شدند برای پیگیری مطالبات خود به دفتر حسین آل اسحاق، بازرس قانونی و دبیر کمیته حقوقی سابق باشگاه که نقش تاثیرگذاری در واگذاری مالکیت نفت از شرکت ملی نفت به مالک جدید داشت، روند.

البته از آن جایی که آل اسحاق از صبح امروز درگیر شکایت باشگاه ملوان انزلی نسبت به بازپرداخت مبلغ ودیعه انزلیچی ها در زمان مزایده باشگاه نفت بود، نتوانستند با وی جلسه ای را برگزار کنند تا همچنان پرداخت مطالباتشان در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

محسن سیدی، غلامحسین حسنوی،مهدی خانبان برخی از عوامل تدارکات و ماساژورهای سابق باشگاه افرادی هستند که از صبح امروز پیگیر مطالباتشان از این باشگاه شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار