اصغری مقدم در خصوص عملکرد تیمش گفت: باید با تمرکز بالا پا به میدان مسابقه بگذاریم و تا آخرین نفس بجنگیم.

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیمش در هفته‌های گذشته بیان کرد: در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی داشته‌ایم و امیدوار به آینده هستیم و باید تمرکزمان را روی بازی‌های آینده بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در مورد فاصله ۹ امتیازی تیمش با گیتی‌پسند در صدر جدول تصریح کرد: می‌دانستیم گیتی‌پسند بازی سختی مقابل تأسیسات دریایی دارد. با بازیکنان صحبت کردیم و به آنها گفتیم که جایی برای اشتباه وجود ندارد.

اصغری مقدم در مورد دیدار تیمش در مقابل تیم فوتسال فرش‌آرا در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. روی یک اشتباه گل خوردیم. بلافاصله یک بازیکن ما هم اخراج شد که کار ما را سخت‌تر کرد و باعث شد با دست و پای بسته بازی کنیم. البته نکته مثبت این بود که ۲ دقیقه ۳ نفره دفاع کردیم و گلی نخوردیم.

وی ادامه داد: بین دو نیمه صحبت‌هایی با بازیکنان داشتیم که باعث شد بچه‌ها به خودشان بیایند و ۲ بر یک از حریف پیش بیفتیم. نبض بازی دست ما بود. به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی بودیم تا جایگاه خود را در رتبه دوم جدول رده‌بندی تثبیت کنیم. فرصت گلزنی هم داشتیم اما قدر فرصت‌های خود را ندانستیم و در نهایت هم گل خوردیم و ۲ امتیاز را از دست دادیم.

جواد اصغری‌مقدم در پایان، درباره اینکه آیا امیدی به کسب عنوان قهرمانی میان تیم‌های مدعی مانند گیتی‌پسند و تاسیسات دریایی دارد یا خیر، گفت: انسان‌ها به امید زنده هستند. تا روز آخر تلاش می‌کنیم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم و انشااله بتوانیم در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار