موج اصلی زوار اربعین امشب(اول آذر) به کرمانشاه رسیده و این موج تا 48 ساعت آینده ادامه پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نصرت الله شعبانی مسئول اطلاع‌رسانی پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از این تاریخ به تدریج رفته رفته به ترافیک جاده‌های استان اضافه شده و پیش بینی ما این است که موجب بازگشت زوار از امشب به اوج خود برسد و تا 48 ساعت آینده ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: طی چند روز گذشته روند متناوبی در بازگشت زوار نداشته‌ایم و این بازگشت به صورت موج موج بوده، بطوریکه چند ساعت به شدت ترافیک جاده‌ها افزایش یافته و بعد از چند ساعت از سنگینی آن کاسته شده است و در حال حاضر ما منتظر امواج ترافیکی هستیم.

شعبانی با بیان اینکه طبق اعلام مسئولین کشور بیش از 50 درصد زوار به کشور بازگشته‌اند، گفت: پیش بینی می‌شود بیشتر زوار باقی مانده نیز با توجه به برودت هوا طی 48 ساعت آینده وارد کشور شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه روز گذشته حمیل-کرمانشاه پرترددترین محور کشور اعلام شد، گفت: این امر امروز نیز ادامه داشت و این محور همچنان پرترددترین محور کشور است.

شعبانی با بیان اینکه زوار اربعین از دو محور به سمت سه‌راهی حمیل و از آنجا به سمت کرمانشاه تردد می‌کنند، گفت: موج اصلی زوار، از سمت مهران به سه راهی حمیل می‌آیند و از طرفی، موج دیگری از زوار، از سمت اهواز به سمت حمیل می‌آیند که این دو موج در سه راهی حمیل به هم می‌رسند و از آنجا راهی اسلام آبادغرب و سپس کرمانشاه می‌شوند و همین امر حجم بالای تردد در این محور را رقم زده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.