رئیس اداره عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: اسکان اضطراری برای مسافرانی که از پیاده‌روی اربعین باز می‌گردند فراهم شده و نیروهای این جاده‌ها در حال آماده‌باش هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد محمدی  با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در خصوص خدمت رسانی در ایام اربعین اظهار کرد: از 20 آبان تا 5 آذر ماه همه پایگاه‌های بین شهری هلال احمر استان اصفهان آماده‌باش شدند.

وی افزود: همچنین یک تیم دوازده نفره تخصصی امداد و نجات به سرپرستی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اعزام شد که تا چند روز بعد از اربعین حسینی در شهر مقدس کربلا حضور دارد؛ افراد دیگری نیز اعزام و توسط هلال احمر مرکز در نقاط مختلف جا نمایی شده‌اند.

رئیس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: آمار امدادرسانی انجام شده در مرز و کشور عراق هنوز در دست نیست و طی روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

محمدی ادامه داد: اعزام و استقرار آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در مرز و شهر العماره عراق و نیز اعزام نیروهای امداد و نجات در درمانگاه‌های ایرانی که از سوی هلال احمر برپا شده از دیگر فعالیت‌های در حال انجام برای خدمت رسانی به زائران است.

وی خاطر نشان کرد: روز گذشته برنامه‌هایی در سطح استان با الگو گیری از پیاده‌روی اربعین برگزار شده که مردم علاقه‌مند که نتوانستند در این حرکت عظیم حضور پیدا کنند در شهرستان‌های مختلف مسافت‌هایی را تا امامزاده‌های شاخص طی کردند که پوشش امدادی این نوع مراسمات نیز به صورت کامل انجام شد.

رئیس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با اشاره به تغییرات جوی در روزهای آتی تأکید کرد: اسکان اضطراری برای مسافرانی که از پیاده‌روی اربعین باز می‌گردند فراهم شده و نیروهای جاده‌های مواصلاتی به استان‌های مرزی در حال آماده‌باش هستند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.