به مناسب هفته کتاب و کتابخوانی همایش پیاده روی دانش آموزان به سمت کتابخانه آیت الله محمدی گلپایگان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا یاوری مدیر دبستان ادیب شهرستان گلپایگان در حاشیه راهپیمایی دانش آموزان این آموزشگاه که به سمت کتابخانه آیت الله محمدی گلپایگان برگزار گردید اظهار داشت:دبستان ادیب یکی قدیمی ترین مدارس شهرستان با قدمت بیش از ۷۹ سال می باشد.

وی بیان کرد: یکی از اهداف این برنامه و حرکت دانش آموزان به سمت کتابخانه ؛آشتی دانش آموزان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی می باشد و ما در نظر داریم تا به این طریق دید دانش آموزان و جامعه را نسبت به کتاب تغییر دهیم.

وی ضمن گله مندی از مشکلات مالی موجود در این دبستان گفت: زمانی که مشکل فرهنگی حل شود تمام مشکلات نیز در سطح جامعه مرتفع خواهد شد
یاوری در ادامه گفت:به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تمامی ۲۲۰ دانش آموز دبستان ادیب به عضویت کتابخانه در آمدند و گسترش و ادامه سازی فرهنگ کتاب خوانی در طول سال بصورت اجرای برنامه هایی بامحوریت کتاب ادامه خواهد داشت.
 در ادامه این مراسم ‌درسالن بصیرت کتابخانه آیت الله محمدی شهرستان برنامه‌های شاد و فرهنگی برای دانش آموزان برگزار گردید و مسابقات مرتبط با کتابخوانی با اهدای جوایز از سوی مدیریت کتابخانه به دانش آموزان صورت گرفت.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار