زائران بازگشته از سفر اربعین در یادمان شهدای گمنام اندیمشک اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مسئول موکب‌های مردمی شهرستان اندیمشک گفت: هم زمان با بازگشت زائران اربعین به کشور روزانه بیش از ۵۰۰ عاشق اهل بیت(ع) در مقبره شهدای گمنام اندیمشک اسکان یافته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حسین پور اظهار داشت: امسال و با همکاری بخش‌های مختلف شهری مقبره شهدای گمنام اندیمشک برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین تجهیز و آماده سازی شده است.

وی افزود: به همین جهت و با همکاری شهرداری اندیمشک، این یادمان هشت سال دفاع مقدس تجهیز و بهسازی شد و نیاز این مقبره به خدمات بهداشتی و نور تا میزان قابل توجهی رفع و معابر آن بهسازی شد.

مسئول موکب‌های مردمی شهرستان اندیمشک عنوان کرد: پیش از این نیز و با هدف تأمین نیازهای زائران اربعین، بیش از 13 موکب مردمی در این یادمان دفاع مقدس راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: هم چنین با تمهیدات در نظر گرفته شده، روزانه بیش از 500 زائر اربعین در محل این یادمان اسکان یافته و نیازهای عاشقان سالار شهیدان در بخش‌های مختلف اسکان و پذیرایی با خدمات پیش بینی شده در مقبره شهدای گمنام اندیمشک رفع شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین پور بیان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته از زمان آغاز حرکت معنوی و پیاده روی عظیم اربعین، روزانه بیش از 30 هزار زائر اربعین از خدمات پیش بینی شده در این موکب برخوردار شده‌اند.

وی افزود: هم چنین تا کنون، بیش از 5 هزار زائر اربعین با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر یک هزار شهید اندیمشک از خدمات پیش بینی شده اسکان این یادمان برخوردار شده‌اند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.