بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی و چشم بیدار ملت در مقابل دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با جمعی از فرماندهان و اقشار مختلف بسیج ، که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج برگزار شد این نهاد انقلابی را مولود تفکر ناب اسلامی امام خمینی رحمه الله علیه دانست و گفت: بسیجیان شاگردان مکتب امام حسین علیه السلام هستند.

آیت الله قربانی با اشاره به نقش و جایگاه بسیج در کشور و حضور هوشمندانه این نهاد انقلابی در همه تحولات نظام اسلامی افزود : بسیج بازوی نظام و شجره طیبه ای است که میوه های آن به بار نشسته و روح امید و تعالی را در جامعه گسترش داده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان با تبعیت از مکتب امام حسین علیه السلام به ارزش های دینی خود پایبندند گفت : بسیجیان با بصیرتشان و پیروی از ولایت فقیه آماده مقابله با هرگونه توطئه دشمنان اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به تلاش ها و فعالیت های بسیج درعرصه های سازندگی و دفاعی گفت : حضور موثر بسیج در عرصه های دفاعی داخلی و رفع مشکلات مردم اجتناب ناپذیراست و این امر نشان ازعزم استوار این نهاد مردمی در سازندگی و بالندگی کشور دارد.

سردار محمد عبدالله پورفرمانده سپاه قدس گیلان هم دراین دیدار با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت : امسال به همت بسیجیان استان هزار مسکن محرومان ساخته و تا پایان امسال واگذار می شود.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.