بداقبالی های لیگ برتری سایپا مقابل نفت تمام می شود

درویش: پیشنهاد اروپایی باید در حد شخصیت ترابی باشد

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: 2 تیم اروپایی برای جذب مهدی ترابی با ما مذاکره کردند اما این پیشنهادات در حد شخصیت این بازیکن ملی پوش نبود.

درویش: پیشنهاد اروپایی باید در حد شخصیت ترابی باشدرضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درمورد پیشنهاد یک تیم اروپایی به مهدی ترابی هافبک ملی پوش سایپا، بیان کرد: 2 تیم برای جذب ترابی با سایپا مذاکرات ابتدایی را انجام دادند اما این امر جدی نشد. باشگاه سایپا همان گونه که موفقیت تیمش را دوست دارد به آینده موفق بازیکنانش هم فکر می کند. بنابراین پیشنهاد اروپایی مدنظر ما قرار می گیرد که در حد شان و شخصیت این بازیکن ملی پوش و فوتبال ایران باشد. به یقین پیشنهادی که منجر به رشد و پیشرفت ترابی باشد را به صورت جدی بررسی می کنیم. پیشنهادات قبلی به صلاح این بازیکن با آتیه نبود.

مدیرعامل باشگاه سایپا درپاسخ به این سوال که آیا با این حساب باید لژیونر شدن ترابی را در نیم فصل منتفی دانست، توضیح داد: هر پیشنهادی که در پیشرفت ترابی تاثیرگذار باشد و رضایت خود این بازیکن و همچنین باشگاه سایپا را جلب کند را ارزیابی می کنیم.

درویش درباره دیدار تیم های سایپا و نفت تهران در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی دشواری مقابل نفت تهران پیش رو داریم چراکه آن ها تیمی منسجم هستند که از کادرفنی خوبی هم بهره می برند. جایگاه نفت در جدول لیگ، قدرت این تیم را اثبات می کند.

وی افزود: از طرفی سایپا هم با انگیزه و مصمم در این دیدار حاضر می شود. با توجه به راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، امید زیادی داریم تا بداقبالی از تیم ما رخت بربندد و از دیدار مقابل نفت، نتایج در خور شان سایپا را به دست آوریم. به هر حال برای بردن نفت در این بازی حاضر می شویم.

درویش درباره این که دیدار سایپا- سپاهان تنها بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی است که میزبان آن با قرعه کشی مشخص می شود، تصریح کرد: میزبانی یا میهمانی در این مرحله تفاوت چندانی برای سایپا ندارد چراکه برای قهرمانی در این رقابت ها باید در تمام بازی ها قدرتمند ظاهر شویم. اگر میزبان سپاهان شدیم که به سودمان است اما در غیر این صورت هم از انگیزه تیممان برای شکست حریف کم نمی شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره این که آیا جریمه بازیکنان این تیم بخشیده شده، گفت: نتایج ضعیفی که در بازی های اخیر لیگ گرفته بودیم سبب شد بحث جریمه بازیکنان مطرح شود اما صعود سایپا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آن بحث را منتفی کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار