تلاش تیم امداد کوهستان برای یافتن گمشدگان در برف سوادکوه 12 ساعت طول کشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جهانگیر آذری رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی از امداد‌رسانی جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه برای نجات چهار نفر در مسیر برف‌گیر و جنگلی سوادکوه خبر داد و گفت: تماس خانواده گمشدگان با هلال احمر شهرستان سوادکوه به منظور یافتن آنان در روز دوشنبه انجام شد که با اعزام تیم امداد کوهستان سوادکوه با امکانات و ماشین کمک ‌دار انجام شد.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوای سوادکوه در روز‌های اخیر و بارش برف و شکسته‌ شدن سر‌شاخه‌های درختان، افزود: مسیر جنگلی دسترسی به امامزاده «گزو» با بارش برف، گل‌آلود‌بودن مسیر و شکسته‌ شدن سر‌شاخهها و سقوط درختان همراه بود که یافتن گمشدگان با 12 ساعت تلاش تیم امداد کوهستان سوادکوه همراه بود.

وی با بیان اینکه در ابتدا، خود‌روی گمشدگان پیدا شد، گفت: پس از یافتن خود‌روی گمشدگان، تلاش برای یافتن آنان ادامه یافت و آنان در شرایط نامناسب مکانی و کمبود غذا مواجه بودند که چهار بامداد روز دوشنبه موفق به یافتن آنان شدیم و به شهر شیر‌گاه انتقال یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی افزود: حدود 40 درخت در مسیر راه به دلیل بارش برف سقوط کرده بود و امداد‌گران مجبور بودند آن درختان را بردارند و این افراد را نجات دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.