مسئول بسیج عشایر سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 119 نفر از فرماندهان بسیجی، بسیجیان نخبه و عشایر اعم از شیعه و سنی به دیدار فرمانده معظم کل قوا اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مهدی جهانزاده اظهار داشت: 119 نفر از فرماندهان بسیجی، بسیجیان نخبه و عشایر استان سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی چهار آذر با فرمانده معظم کل قوا دیدار خواهند داشت.

وی افزود: در این دیدار 10 نفر دانش آموز، 53 نفر از فعالان گروه‌های جهادی و دانشجو و هفت نفر از سران طوایف و معتمدان عشایر اهل سنت حضور دارند.

جهانزاده با اشاره به برگزاری جشنواره مالک اشتر درپنج شنبه هفته جاری در تهران، بیان کرد: 36 نفر از منتخبین سیستان و بلوچستان در جشنواره مالک اشتر حضور پیدا خواهند کرد که از این تعداد 22 نفر را آقایان و 14نفر را بانوان شامل می‌شوند.

وی با بیان این که منتخبان جشنواره مالک اشتر استان نیز به دیدار رهبر معظم انقلاب خواهند رفت، هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و تقدیر از فرماندهان برتر نیروهای مسلح عنوان کرد که در این جشنواره و با حضور مقامات ارشد کشور از آنان تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است: این افراد به نمایندگی از مردم ولایت مدار استان به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار