سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

پیامک‌های دریافتی 1395/09/03به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم آذر‌ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:




6067...0915: من ازشهرک جهاد زاهدان هستم. آب نداریم ،اسفالت، بهداشت، گاز، نفت، امنیت، فضای سبز و غیره نداریم. شمارا به خون شهدا قسم این مسایل را پیگیری کنید.  ما هم  برای این انقلاب 30 سال خدمت کردیم شهید دادیم نباید ازامکانات رفاهی شهری آن هم در مرکزاستان برخوردارباشیم؟

6485...0915: دستورالعمل بانک مرکزیه که مسدودی وام‌های مردم رو پس بدن چرا بانک قوامین اجرا نمیکنه.

9969...0912: با سلام. لطفا به مسئولین بفرمایید تا کی میخواهند مالکین زمین‌های مراد آباد پونک را سرگردان نگه دارند آیا واقعا صحیح است با گذشت 20 سال مردم  بی‌سر‌پناه بمانند؟

5604...0938: سلام. چرا پول کشاورزای گندم کار داده نمیشه بعد از گذشت 5 ماه. آخه بدبخت کشاورز زندگیشو چطور بگذرونه.

9708...0990: مادرم تحت پوشش بهزیستی است و برجی 60 هزارتومن می ریزند به حسابش. با این پول چطورمیشه زندگی کرد؟؟؟؟

9708...0990: سلام چرا سود سپرده بانک‌ها روکم می‌کنید ولی سود وام ها روکم نمیکنید؟

0685...0916: قوه قضائیه باید افرادی را که به تعداد زیاد مورد پیگرد قانونی از طرف مردم قرار می گیرند را رصد کند و نسبت به آنها بی‌تفاوت نباشد و در قانون برای اینها برنامه داشته باشد تا به جامعه آسیب بیشتر نزنند.

5361...0912: بنده راننده تاکسی هستم ولی هیچ بیمه ای ندارم. یعنی تاکسیرانی اصلا بیمه نمی‌کنه ما داریم خدمت می‌کنیم به مملکت، به جامعه،  ولی چرا نباید بیمه داشته باشیم وهیچ بازنشتگی نداریم. فردا روزی از کارافتاده بشیم و نتوانیم کارکنیم خرج زن بچه مارو کی میده ؟؟؟ لطفا مسولین رسیدگی کنن.

2326...0918: سلام. رانندگان تاکسی که قشری زحمتکش هستند برای تبدیل تاکسی فرسوده به احسن دچارمشکل با بانکهای عامل شده‌اند. لصفا رسیدگی شود.

1546...0915: با سلام شهروند زاهدانی از شهرک جهاد زاهدان تقاضای آب آشامیدنی دارم. آقای استاندار چرا دستور توقف طرح آبرسانی شهرک جهاد را داده اید؟ مشکلات را بایستی ریشه ای حل کرد. میگن تا زمانیکه مشکل شهرداری با تعاونی مسکن جهاد در دیوان عدالت اداری حل نشه این مشکلات پا برجاست.

6259...0916: سلام ما چهار نفر نگهبانان پارک جنگلی شهید کونانی بلوران کوهدشت لرستان بعد از 13 سال مشغول به کار هستیم که با ماهانه حقوق350 هزار تومان مدت یکسال و نیم است که هیچ مبلغی دریافت نکرده ایم و اداره منابع طبیعی کوهدشت و حتی خرم آباد هم هیچ کاری برای ما نمی کنند. حالا ما مانده ایم و کلی بدهی و کرایه خونه و غیره. حالا از شما خواهش میکنم این را به گوش مسئولین محترم برسونید.

1610...0910: باعرض سلام. به شهرستان زابل سفر کنید تا از مشکلات این منطقه آگاه شوید. ممنون.

0911...0919: سلام ما در یک روستای دورافتاده هستیم که رودخانه از کنارش رد میشه و می خوان سد بزن. الان ده ساله که به این بهانه که قراره سد بیاد هیچ امکاناتی به ما نمیدن در حالی که روستاهای اطراف که زیر طرح سد هستند از تمام امکانات برخوردارند. از شما خواهش می‌کنم که یک خبر نگار برای ما بفرستید.

5173...0990: با سلام. چرا استخدامی بانک مهر که شهریور ماه برگزار شد و قرار بود سه ماه پیش اعلام بشه هنوزم خبری از اعلام نتایج نیست؟؟؟؟ لطفا پیگیری کنید ما که پشتمون به شما گرمه. تشکر.

3310...0913: سلام ضمن تشکر از زحمات شما. ما مردم لردگان به کجا حرف دلمون را بگیم چند مدته مطب دکترای تخصصی را به کلینیک مرکزی منتقل کردن هر چند نیتشون خیر بوده ولی مشکلات فراون مانند سیستم نوبت دهی غیر کارآمد و هزاران ایراد دیگر که نتیجه‌اش زحمت فراوان برای مردم بوده موجب شده مردم ناراضایتی خودشون را از طرق مختلف نشون بدن خواهشمندیم پیگیری کنید که این کلنیک که چیزی جز اذیت مردم ثمره اش نبوده جای خودشو به مطلب‌های قبلی بده چون دسترسی به دکتر ها برامون راحتره هر چند ممکنه پول بیشتری بدیم.

2878...0915: با سلام. به داد ما سربازمعلم (امریه آموزش و پرورش) برسید. هشت ماه که آموزش و پرورش حقوق مارو نداده، هرجا رفتیم به ما جواب نمیدن والا ما رو به دورترین جای ممکن می‌فرستن، کل تابستان  ازمون بیگاری کشیدن اما.... آموزش و پرورش خراسان شمالی. ازتون خواهش میکنم رسیدگی کنید دیگه نمیدونیم چه کنیم. لطفا رسیدگی کنید.

7006...0913: سلام. چند سالی میشه که بیمه روستایی که قرار بود اندک پشتوانه‌ای برای مردم فقیر روستاها باشه در بلاتکلیفی بسر میبره و مسئولین جواب درستی به کسی نمیدن. خواهشمند است این موضوح رو پیگیری کنید.

4045...0913: با سلام و خسته نباشید بانک انصار دارای نیروهای شرکتی میباشد که بعد از هفت سال کار در این مجموعه تازه بلاتکلیف شده اند و صحبت از ادغام بانک و تسویه حساب این افراد میباشد. این افراد که با حقوق پایین و بدون مزایا چندین سال در این بانک مشغول کار هستند و با بالا رفتن سن دیگر هیچ جا به کار گرفته نمی شوند با این وضع کار و گرانی و اقساط و کرایه خانه باید چکار کنند با تشکر.

7359...0922: سلام، من یک فرزند معلوم دارم که یارانه تا حالا شاملش نشده، میخواستم بدونم چگونه میتونم پیگیر باشم.

0590...0939: سلام و شب بخیر لطفا از مسئولین پیگیر شوید این معلمان حق التدریس که دو ماه از ماه مدرسه گذشته حقوقی ندارن؟ چرا وضعیت حقوقی این زحمت کشان بی ریا مشخص نیست؟ حتی از سال گذشته معوقه دارن. کی میخوان کمی از خستگی ما کم کنن؟ لطفا پیگیر شوید.ممنون.

5147...0935: سلام قرار بود مرحله دوم رتبه بندی فرهنگیان در ابتدای سال 95 اجرا شود که انجام نشده از مسئولان اموزش وپرورش جواب می خواهیم.

1353...0911: سلام وقت بخیر اگر امکان داره از مسئولین سوال کنید چه فکری برای دامداری ها کردن که تمام دامداری ها خالی شده و چرا کسی جواب آین قشر زحمت کش را نمی دهند. چیزی نماند که بانکها تمام زندگیشان را به تاراج ببرند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار