محورهای دیباج-گلوگاه در شهرستان دامغان و اولنگ-رامیان در شهرستان شاهرود مسدود شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان هخای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت : محور دیباج-گلوگاه به‌علت بارش شدید برف و بوران هم‌اکنون مسدود است و امکان تردد در آن وجود ندارد.
وی از تلاش مسئولان راهداری و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط برای بازگشایی این محور خبر داد و افزود: در صورت بازگشایی این محور مراتب به اطلاع مردم می‌رسد.
رئیس پلیس‌راه استان سمنان همچنین از ادامه انسداد محور اولنگ-رامیان در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: محور شاهرود-رامیان از گردنه اولنگ به‌دلیل مشکل ایمنی چندین‌ماه است مسدود است ضمن اینکه در این محور نیز بارش برف وجود دارد.
وی با اشاره به افزایش بارش‌ها در این استان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بارش برف در محورهای شاهرود-آزادشهر، شاهرود-توسکستان، دامغان-چشمه‌علی، دامغان-کیاسر، شهمیرزاد-فولامحله-کیاسر، کالپوش و محور دیباج –گلوگاه وجود دارد و به اسثتنای محور دیباج-گلوگاه که مسدود است، تردد در مابقی این محورها از طریق زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
این مسئول انتظامی با اشاره به بارش برف در 48 ساعت اخیر در بخش وسیعی از این استان گفت: در حال حاضر تردد در محورهای دامغان-کیاسر، دامغان-دیباج، شاهرود - آزادشهر، شاهرود-توسکستان، شهمیرزاد-فولادمحله، میامی-کالپوش و همه محورهای اصلی و فرعی منتهی به شمال در این استان تنها از طریق تجهیز به زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.
سرهنگ خسروجردی به لغزنده بودن همه محورهای شمالی و کوهستانی استان اشاره و توصیه کرد: مسافران و رانندگان از سفرهای غیرضروری به این محورها خودداری و در صورت تردد در این محورها حتما علاوه بر زنجیرچرخ از سیستم گرمایشی خودروی خود مطمئن شوند و ضمن رعایت همه نکات ایمنی از هرگونه شتاب در مسیر خودداری کنند.
وی اضافه کرد: توصیه می‌شود که رانندگان و مسافران قبل از سفر با کسب آگاهی از آخرين وضعيت جاده‌هاي استان، تمامي نكات ایمنی متناسب با شرایط جوی موجود را مد نظر داشته و پیش از حرکت از سالم بودن برف پاک‌کن، مناسب بودن آج لاستيک‌ها، همراه داشتن زنجير چرخ، وجود ضد يخ در منبع رادياتور و آب در منبع شيشه‌شوي و... مطمئن شويد و از سرعت و سبقت غيرمجاز و هرگونه حرکات مخاطره‌آميز اجتناب کنند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار