جنانی به باشگاه خبرنگاران خبر داد

پرونده الکترونیک در شعبه‌های 4 و 25 پایتخت در حال اجرا است/ تصویربرداری نیمی بیشتر از پرونده‌ها تاکنون

مدیرکل امور مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: پایلوت طرح پرونده الکترونیک از اواسط مهرماه سال‌جاری در شعبه‌های 4 و 25 پایتخت در حال اجرا است.

پرونده الکترونیک در شعبه‌های 4 و 25 پایتخت در حال اجرا است/ تصویربرداری نیمی بیشتر از پرونده‌ها تاکنونسید محمد علی جنانی، مدیرکل امور مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: پایلوت طرح پرونده الکترونیک از اواسط مهرماه سال جاری در شعبه‌های 4 و 25 پایتخت در حال اجرا است که تاکنون در شعبه 25، از 28 هزار پرونده فعال و جاری مستمری‌بگیران، 25 هزار پرونده و در شعبه 4، از 19 هزار و 500 پرونده، 12 هزار و 500 مورد تصویربرداری شده اند.

وی با تشریح روند اقدامات انجام شده در پرونده الکترونیک، افزود: در فاز اول، این طرح به طور کامل شناسایی و اوراق و پرونده‌های مستمری بگیران احصاء شد و پس از آن با تشکیل کارگروه در اداره کل مستمری‌بگیران، در 6 شعبه و 3 حوزه (بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگی از کار) به بررسی امور مربوط پرداختیم.

جنانی ادامه داد: در فاز دوم و پس از شناسایی و بررسی‌های صورت گرفته، برای ورود به الکترونیکی شدن، پرونده‌ها لاغرسازی و اوراق ضرور و غیرضرور صاف و آماده اسکن شدند.

وی گفت: انتخاب پایلوت اجرای طرح از فاز سوم بود که از اواسط مهرماه در شعبه‌های مذکور فعالیت خود را آغاز کرد بنابراین با روند مطلوب کار امیدواریم این فرآیند هر چه سریعتر به اجرای کامل برسد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار