یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه و بزرگداشت سردار عبدالرضا حاجی علیانی در جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، گفت:در دوران دفاع مقدس، بسیجیان با تمام توان از کیان مملکت دفاع کردند و امروز نیز در عرصه های مختلف در راه اعتلای نظام گام بر می دارند.


سردار عبداله ویسی با بیان اینکه بسیجیان از مکتب سیدالشهدا(ع) و فرهنگ عاشورایی درس گرفته اند، گفت: دشمنان اسلام با صرف هزینه های هنگفت در پی خدشه وارد کردن به فرهنگ عاشورایی هستند، اما تا مادامی که فرهنگ بسیجی در کشور ما حاکم است، به اهداف خود نمی رسند.

این یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان بدست آمده، گفت: شهدا خود را بدهکار به دین خدا و ائمه می دانستند و با این نگاه بود که از همه چیز خود گذشتند و قدم در راه عشق گذاشتند.

ویسی شهدای مدافع حرم را نیز بزرگانی توصیف کرد که به اذن خدا و مطالبه مردم مسلمان مستضعف، قدم در این راه نهاده اند ادامه داد:شهدای مدافع حرم سربازان ولایت هستند که در دامان مادرانی که از مکتب زینب(س) درس گرفته اند، پرورش یافته اند.

در این یادواره که به همت حوزه شهید زینب رضایی و بسیج دانشجویی جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، از چند تن از خانواده شهدا تقدیر شد.استان کرمانشاه تاکنون یازده شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است.

سردار عبدالرضا حاجی علیانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز تیر ماه امسال دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.