فرماندار شهرستان اهر، توجه به مسایل ایمنی در احداث ساختمان ها در شهرستان اهر را لازم و ضروری دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عابدی در جلسه مدیریت بحران شهرستان اهر، گفت: با توجه به حادثه خیز بودن شهرستان اهر از لحاظ زلزله و سیل لازم است مردم و به خصوص ادارات مسئول از جمله شهرداری و نظام مهندسی ساختمان در صدور مجوز برای احداث ساختمان ها مسایل ایمنی را در اولویت قرار دهند و در صورت رعایت نشدن مسایل ایمنی جلوی ساخت و سازها را بگیرند.

وی، افزود: در کنار مسایل فنی باید سایر تجهیزات از جمله پله های اضطراری، راههای ورود و خروج مناسب و مانند اینها نیز در احداث ساختمان ها برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات و تلفات در هنگام حوادث در اولویت قرار گیرد.

فرماندار شهرستان اهر، از ادارات امر در امداد رسانی در حواث نیز خواست برای ارایه بهتر خدمات در حوادث خود را به امکانات جدید تجهیز کنند و برای آمادگی بیشتر نیز اجرای مانور را در طول سال در سطح شهر، مدارس، دانشگاه ها و ادارات در اولویت قرار دهند.

وی، همچنین با بیان اینکه در روزهای پیش بینی نشده شاهد بارندگی های نابهنگام در شهرستان اهر هستیم خواستار جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و توسعه باغات در بستر رودخانه های شهرستان اهر شد.

عابدی، همچنین خواستار ارایه آموزش های لازم برای مردم در جهت آگاهی و جلوگیری از خسارات بیشتر در هنگام حوادث شد.


انتهای پیام/ش

 

 

         
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.