نماینده و مدرسان بین المللی صلیب سرخ آلمان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ، دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مومنی با اشاره به موقعیت ویژه اصفهان و گستردگی و تنوع حوادث این استان گفت : دبیر کل و مسئولان فدراسیون از هلال احمر ایران و اصفهان بازدید داشته اند که دبیرکل ابراز علاقه مندی کرد که دوره های آموزشی بین المللی در اصفهان برگزار شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه این دوره ها می تواند باعث توانمندی طرفین شود افزود: برگزاری دوره هایی چون آنست بسیار مفید و تاثیرگذار است و نتایج مثبت آنرا در حوادث مشاهده می کنیم و باعث انتقال تجربیات و افزایش دانش مربیان نیز خواهد شد .

مومنی به برگزاری چندین دوره بین المللی در مرکز تخصصی آموزش های امداد و نجات اصفهان اشاره کرد و گفت: بهره گیری از تجارب مربیان مجرب و کارآزموده بین المللی در این دوره ها برای هلال احمر فرصتی بسیار خوب و مغتنم است و باید تلاش کنیم هر روز بهتر از روز قبل باشیم .

آقای مارک هافمن ، نماینده صلیب سرخ آلمان و مدرس بین المللی دوره آنست با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره ها گفت : برگزاری دوره های توان افزایی، تاثیرگذاری خوبی در تیم های امدادی دارند و ما تاثیر آن را در نجات جان انسان ها در حوادث مختلف می بینیم.

هافمندر ادامه با تشریح اینکه فشردگی اینگونه دوره ها باعث تمرکز بیشتر می شود و راندمان کار را بهتر می کند افزود : یکی دیگر از ویژگی این دور ه ها تقویت روحیه کار گروهی است.

نماینده صلیب سرخ آلمان و مدرس بین المللی دوره آنست گفت: بعد از این دوره مرحله سوم از آموزش سرمربیانسگ های جستجو ونجاترا در اصفهان برگزار می کنیم و خوشحال هستیم که یکی از فراگیران از این استان است.

و ی ادامه اضافه کرد : از مهم ترین هدف های ما در این زمینه تربیت سرمربیانی است که بتوانند به انتقال دانش و تجربه به سایر مربیان در این حوزه کمک کنند .



انتهای پیام/م



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.