بارش برف در ارتفاعات سیاهکل به حدود یک متر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیاهکل با اعلام این خبر گفت: بارش برف از منطقه خشک آب در مسیر سیاهکل به دیلمان در حد سفیدپوش آغاز شده و ارتفاع آن در گردنه های محور آبی نام تا لاریخانی به ۹۰ سانتی متر رسیده است و تردد در دیلمان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در ارتفاعات دیلمان به ۴۰ تا ۴۵ سانتی متر می رسد، تصریح کرد: تمامی محورهای اصلی و فرعی شهرستان سیاهکل باز  است و تردد در آنها جریان دارد.

 فریدون سیاری افزود: ۲ دستگاه لودر برف روب، یک دستگاه تراکتور برف روب، یک دستگاه تراکتور برف خور، ۲ دستگاه گریدر، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه نمک پاش، یک دستگاه پیکاپ و یک دستگاه بنز کمپرسی به صورت شبانه روزی در نقاط برفگیر شهرستان سیاهکل در حال باز نگهداشتن محورهای ارتباطی شهر و روستاها، به ویژه در بخش کوهستانی دیلمان و پیرکوه است.

سیاری خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که قصد دارند به نقاط کوهستانی دیلمان تردد کنند حتما می بایست مجهز به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی باشند و از پر بودن باک بنزین خود اطمینان حاصل نمایند



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.