یزد؛

افتتاح نمایشگاه عکس شهر من در محرم در بافق

رییس انجمن عکاسان بافق از افتتاح نمایشگاه عکس شهر من در محرم با همکاری شهرداری در امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آرزو طالعی با بیان اینکه این نمایشگاه روایت تصویری از ۶ عکاس بافقی است گفت: آثار 6 عکاس بافقی در قالب ۱۴ اثر در امامزاده عبدالله (ع) در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی با اشاره به آغاز کار انجمن عکاسان این شهرستان از سال ۹۱ اظهار کرد: با حضور استاد قلمسیاه و 70 هنرجو انجمن عکاسان بافق کار خود را آغاز کرده است.

طالعی ضمن تقدیر از حمایت های رییس اداره فرهنگ و ارشاد بافق بیان کرد: هدف انجمن شناسایی عکاسان جوان بافقی است و در مدارس نیز به منظور دعوت علاقمندان به این رشته هنری فراخوان ارسال شده است.

رییس انجمن بافق تصریح کرد: هنرآموزان دوره مقدماتی عکاسی را زیر نظر عکاسان بافقی آغاز می کنند و در ادامه جهت برگزاری دوره های پیشرفته اساتیدی از مرکز استان و تهران برای آموزش های بعدی دعوت می شوند.

وی با بیان اینکه انجمن عکاسان شهرستان محدودیت مالی دارد خاطر نشان کرد: نمایش آثار و هنرهای عکاسان بافقی قطعا در ادامه راه و پیشرفت در این رشته هنری موثر خواهد بود.

آروز طالعی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با حمایت های مسئولین شاهد توسعه و رفع مشکلات این انجمن باشیم.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.