فرمانده ناحیه مقاومت حضرت ولیعصر(عج) گفت: در 11 نقطه از خیابان طالقانی و کارگر شمالی تمثال شهدا نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد پاسدار علی کوثری فرمانده ناحیه مقاومت حضرت ولیعصر(عج) در مراسم آئین رونمایی از تمثال فرماندهان شهید تهران بزرگ که امروز(پنجشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در 11 نقطه از خیابان طالقانی و کارگر شمالی تمثال شهدا با هدف قدردانی از زحمات و یادبودشان نصب خواهد شد.

وی با اشاره به کمرنگ شدن مولفه‌های مذهبی در برخی مناطق و بافت‌های شهری تصریح کرد: در ایام سوگواری شاهد مولفه‌های مذهبی و انقلابی در نقاط مختلف میدان راه آهن تا انقلاب اسلامی بوده‌ایم اما متأسفانه از خیابان انقلاب المان‌ها و بافت شهری کاملا تغییر کرد که این موضوع خوشایند نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت ولیعصر(عج)  ادامه داد: در جایی که مردم نمی‌توانند خودشان در ترویج مسائل بافت فرهنگی حضور داشته باشند، این بار بر دوش مسئولان انقلابی کشور است، بنابراین مراسمی که امروز برای رونمایی از تمثال فرماندهان شهید در این مکان برگزار شد، انتظار می‌رفت که شهرداری تهران چندین سال پیش این اقدام را انجام می‌داد.

سرگرد پاسدار کوثری بیان کرد: البته این اقدام از سال گذشته آغاز شد اما قرار بود که تمثال شهدا در بلوار کشاورز که یکی از بلوارهای اصلی است، نصب شود اما با کش و قوس‌های فراوانی که با مدیریت شهری داشته‌ایم، سرانجام از بلوار کشاورز عبور کرده و به خیابان طالقانی رسیده‌ایم.

وی در پایان گفت: البته مقرر شد که در بلوار کشاورز سازه‌های جداگانه‌ای اتخاذ و با نصب عمومیت بیشتری از شهدا، برنامه‌های این چنینی را در سال‌های آینده عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار