وی با بیان این که ماهانه قریب 6000 تماس با این مرکز گرفته میشود؛ اظهار داشت: به طور میانگین روزانه 250 تماس با این مرکز گرفته میشود.
سرپرست روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری کرمان ادامه داد: از این تعداد تماس، بیشتر آنها به ترتیب در زمینه سد معبر، تنظیف، ساخت و سازهای غیرمجاز، آسفالت و همچنین نقطهنظرات و پیشنهادهای شهری و راهنمای شهروند و بخشی نیز اشتباهی بوده است.
ایلاقی با تاکید بر اینکه بخش اعظم تماس ها مربوط به مناطق دو و سه است، یادآور شد: روزانه کلیهی تماسهای گرفته شده با این مرکز، بر اساس اولویت ها دسته بندی شده و به واحد مربوط جهت بررسی و پاسخگویی ارجاع داده میشود که به طور میانگین به 70 درصد آنها بلافاصله پاسخ قطعی داده میشود.
وی ساعات کار این مرکز را از 7صبح تا 20 شب اعلام کرد و گفت: در زمان بارندگیها پرسنل این مرکز تا ساعت 24 پاسخگوی تماسهای شهروندان خواهند بود.
سرپرست روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری کرمان ادامه داد: در ساعات غیر کاری این مرکز، پیغام شهروندان ضبط و مورد پیگیری قرار می گیرد.
ایلاقی با تاکید بر اینکه همراهی مردم با شهرداری به منظور ارایه خدمت بهتر به مردم باید افزایش یابد، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست میشود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مشکلات شهری، با این مرکز تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/ی