راهداران 615 کیلومتر از جاده های کوهستانی مازندران را دیروز برفروبی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، عباسعلی نجفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت : با توجه به کاهش دما و شرایط جوی در مناطق کوهستانی در ظرف 24 ساعت گذشته بیش از 860 تن عملیات نمک پاشی در سطح جاده های مازندران به اجرا در آمد.

وی افزود: در حال حاضر تردد در محورهای كوهستاني استان از جمله محور سوادکوه، هراز ،کندوان و ساری به كياسر با به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.

وی ادامه داد : با توجه به اعلام آمار دریافتی از سوی روسای ادارات تابعه در 24 ساعت گذشته با بکارگیری 128 دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری ، بیش از 860 تن عملیات نمک پاشی و که در این میان محورهای ارتباطی سوادکوه ، کندوان و هراز به ترتیب بیشترین حجم عملیات را دارا بودند.

نجفی گفت : با استمرار توده هوای سرد در سطح استان در ظرف 48 ساعت آینده به کلیه کاربران جاده ای توصیه می شود در این ایام از سفرهای غیر ضروری در سطح محورهای کوهستانی پرهیز نموده و قبل از عزیمت به سفر با شماره های تماس مركز مدیریت راههای استان ( 141و 33322320 ) و همچنين سامانه پيام كوتاه 10000141 از آخرين وضعيت راه های استان اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار