مراسم هفتمین روز درگذشت حاج محمدعلی قاسمی طوسی پدر شهیدان طوسی با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری امروز در مصلای امام خمینی نکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در این مراسم از مرحوم حاج محمدعلی قاسمی طوسی به عنوان بسیجی با بصیرت و حامی ولایت یاد کرد و گفت: دامن او سردار آفرین و بسیجی پرور بود.

آیت الله سلیمانی افزود: پدر سرداران طوسی علاوه بر عنوان پدر شهیدان به صبوری و ایثارگری و نیز اخلاق ، زبانزد عام و خاص بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: ارزش‌های دفاع مقدس هیچ‌گاه در جامعه ما کمرنگ نمی‌شود و با حضور مردم ولایت‌مدار در صحنه ، توجه به این ارزش‌ها و آرمان‌های بلند امام راحل، منویات رهبری و شهدا همواره در جامعه ساری و جاری خواهد ماند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند در قرآن با اشاره به ویژگی‌های افراد و مردان متقی از آنان به دارا بودن ایمان و عقیده راسخ نام می‌برد که اهل عمل هستند و شهدای ما هم از مردان متقی هستند که با عمل به وظیفه‌ای که بر عهده داشتند برای حراست و حفاظت از انقلاب و میهن اسلامی ما به شهادت رسیدند.

آیت الله سلیمانی افزود: قرار گرفتن در مسیر راه شهدا وظیفه همگانی است که تحقق والای اهداف نظام و جامعه اسلامی ما در گرو پیروی از راه شهدا و اطاعت‌پذیری از رهبری است.

در این مراسم که با حضور مقامات لشکری و کشوری، خانواده های معزز شهدا و جانبازان، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم شهیدپرور استان در مصلای جمعه نکا برگزار شد با نوحه خوانی و روایتگری در مدح و رثای سالار شهیدان و شهدای دفاع مقدس همراه بود.

مرحوم حاج محمد علی قاسمی طوسی از یادگاران دوران دفاع مقدس پدر شهیدان سردار محمد حسن قائم مقام لشکر ویژه 25 کربلا، محمد حسین و محمد ابراهیم قاسمی طوسی در سحر گاه جمعه 28 ابان در اثر عارضه سکته مغزی در بیمارستان شفای ساری در سن 76 سالگی در گذشت .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.