رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین با بیان اینکه نیروهای بهداشت و درمان ایران در حال رسیدگی به مجروحان در عراق هستند، گفت: تعداد شهدای ایرانی حادثه تروریستی حله به ۲۰ نفر رسید.

آخرین جزئیات حادثه تروریستی حله عراق‌/تعداد شهدای ایرانی به 20 نفر رسیدپیرحسین کولیوند در گفت وگو با خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: نیروهای بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران در محل حادثه تروریستی امروز حله عراق حضور دارند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نیروهای ما در حال رسیدگی به مجروحان این حادثه تروریستی هستند، افزود: آمار دقیقی از شهدا و زخمی‌های این حادثه در دست نیست.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین عنوان کرد: تاکنون شهادت 20 زائر ایرانی در این حادثه تروریستی توسط نیروهای ما در عراق تایید شده است که این تعداد افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: نیروهای بهداشت و درمان ما در عراق در حال جمع‌آوری زائران زخمی این حادثه تروریستی و رسیدگی به آنها هستند و به زودی اسامی شهدا و زخمی‌های این حادثه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۲۰:۱۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
خدا لعنت کند این آل سعود ملعون و اذناب خبیث آنها را، این بی لیاقتهایی که نتوانستند اجتماع بیست میلیون نفری اربعین را که با این خوبی اداره شده است را ببینند. لذا مجبور شدند اینطور زائرین اباعبدالله را در به وسیله اذناب خود به خاک و خون کشیدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
پناه برخدا.خدایا کمک کن .یکی از اقوام ما کربلا رفته .
آخرین اخبار