در ششمین روز از هفته بسیج ، اجتماع بزرگ پنج هزار نفری بسیجیان و یاوران حریم ولایت درمسجد النبی قزوین برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ استاندار دراین گردهمایی  به نقش مهم و تاثیر گذار بسیج در حفظ و حراست از ارزشهای دینی اشاره کرد و گفت: امروز کشورهای دیگر از بسیج این شجره طیبه  الگو گرفته اند  تا در برابر دشمنان  ایستادگی کنند .

اجتماع بزرگ بسیجیان و یاوران حریم ولایت

فریدون همتی بر تقویت بسیج تاکید کرد و افزود : باید در حوزه فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی مقاوم باشیم تا هر جا دشمن دست به تحرکی زد با قاطعیت برخورد شود .

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های چشمگیری در کشورمان ایجاد شده است ، گفت :امروز کشور ایران یکی از تاثیر گذار ترین کشورهای منطقه و به عنوان یک الگوی برتر برای دیگر کشورهاست .
فریدون همتی ، رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس را  داشتن اخلاص و از خود گذشتگی دانست و بر ضرورت تقویت تفکر بسیجی در سطح جامعه تاکید کرد .

وی افزود: جنگ نابرابری که در دوران دفاع مقدس علیه کشور مان رخ داد به برکت وجود رهبری و ایثارگری  رزمندگان همه  توطئه های غرب و استکبار جهانی علیه کشور خنثی شد .

استاندار اضافه کرد : امروز اگر دشمن بخواهد راه را برای مقابله با ایران انتخاب کند با هوشمندی رهبری و  اتحاد و همدلی مردم و مسئولان جواب قاطع خواهیم داد .

 سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان هم در این گردهمایی، گفت : یکی از ویژگی های بسیج این است که متعلق به جغرافیا و قشر خاصی نیست.

اجتماع بزرگ بسیجیان و یاوران حریم ولایت

وی افزود : هر کس دلش با انقلاب اسلامی باشد و برای احیاء آن تلاش کند بسیجی است .

فرمانده سپاه استان در ادامه خطاب به بسیجیان گفت: کارکرد شما ایستادگی در برابر دشمن به صورت مسلح نیست بلکه باید بسیجیان حافظ فرهنگ ایران اسلامی باشند و از نفوذ فرهنگی در کشور جلوگیری کنند .

سردار شاهرخی در ادامه بر ضرورت بصیرت افزایی بسیجیان و شناخت عوامل نفوذ دشمن تاکید کرد و گفت:  اصل بارز انقلاب اسلامی تکیه بر ولایت فقیه درهمه عرصه ها است .

فرمانده سپاه صاحب الامر استان در ادامه گفت: بنا به فرمایش اما راحل ، تشکیل بسیج از برکات نظام جمهوری اسلامی است و هر کسی در هر منصبی که باشد باید با افتخار اعلام کند که بسیجی است و برای دفاع از ارزشهای اسلامی گام بر می دارد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار