زنجان؛

بد خواهان می خواهند نیروی بسیج را به حاشیه ببرند

دبیر تشخیص مصلحت نظام در اجتماع بزرگ بسیجیان زنجان گفت:شکل گیری بسیج در ابتدای انقلاب اسلامی ایران به این نظام استحکام بخشید.

بد خواهان می خواهند نیروی بسیج را به حاشیه ببرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج از جوانان استان زنجان هستند که به درجه عالی افسری امام زمان (عج) رسیدند گفت: 3 هزار شهید، 6 هزار جانباز و تربیت ده‌ها افسر عالی رتبه در جبهه‌ها را در کارنامه خود ثبت کردند و فرماندهان زنجانی در لشکر 31 عاشورا و تشکیل این تیپ در استان زنجان نقش تاثیرگذار داشتند.

محسن رضایی ادامه داد: بسیج در سخت ترین شرایط توانسته از تهدیدها یک فرصت برای اقتدار و عزت فراهم کند و با دست خالی به مصاف مشکلات رفته و موانع را رفع کرده است و بسیج خستگی‌ناپذیر با شوق دیدار محبوب و آماده عبور از سختی‌ها است و با دست خالی به جنگ رفتن، یقین داشتن و غلبه بر شک و تردید از ویژگی‌های بسیج است.

وی با اشاره به این که بسیج شجره طبیعه ای است که در همه صحنه ها توانمندی و کارآیی خود را نشان داده است افزود: بسیج درخت تناوری که شاخ و برگ آن به آسمان رسیده است و در همه بخش ها بسیج و روحیه بسیج توانسته راهگشا باشد و چالش ها و مشکلات را رفع کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد:شهدای مدافع حرم کسانی هستن که نشان دادند که بسیجی هیچوقت خسته نمی شود و وجود رهبر فرزانه انقلاب چراغ راهی برای همگان است.

رضایی خاطر نشان کرد: بهره گیری از ظرفیت بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی تحقق اهداف این بخش را شتاب می بخشد و توسعه اقتصادی کشور یک ضرورت مهم و اساسی است و تنها راه برون رفت از چالش ها و مشکلات اقتصادی توجه به حوزه اقتصاد مقاومتی و گام برداشتن در این مسیر است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.